Bloedzuster

Bloedzuster

Gelezen 74 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 53 Favoriet 13 Recensies 18
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0
“Voor de zoveelste keer keek Noor over haar rechterschouder naar de stoffige weg achter haar. De witte terreinwagen achtervolgde hen al minstens een half uur. De glanzende lak van de splinternieuwe SUV schitterde in de felle Afrikaanse zon. Ondanks de benauwde hitte in het overvolle taxibusje, voelde ze hoe een koude rilling langs haar ruggengraat omhoog kroop”.

Als de 23-jarige Samantha vanuit haar vertrouwde Brabantse dorp naar Zuid-Afrika vertrekt om haar hartsvriendin Noor te bezoeken, blijkt zij spoorloos verdwenen. Angstig en vol twijfels gaat ze naar haar op zoek, maar wie kan ze vertrouwen in dit onbekende land? Naarmate de tijd verstrijkt, wordt het steeds onwaarschijnlijker dat haar vriendin nog in leven is. Dan ontdekt Samantha dat Noor iets op het spoor was. Hoe meer ze te weten komt, des te gevaarlijker het wordt. Lukt het Samantha haar vriendin op tijd terug te vinden?
Bloedzuster is een spannende thriller over de zoektocht van een Nederlandse jonge vrouw naar haar vermiste hartsvriendin in het onbekende en gevaarlijke, maar mooie Zuid-Afrika.

Literaire thriller
Godijn Publishing