Boeman

De Maaspuntemoorden van 2004 spoken nog altijd na in de onzekere gedachten van Ben Schutter. Dat zijn beste vriendin Lisa het laatste slachtoffer was, en haar broer Brian aangewezen is als dader, zit hem al jaren niet lekker. Wat als Brian onschuldig is?

Na 15 jaar keert Ben terug naar Maaspunte, onder de smoes van een reünie met oude en vervreemde boezemvrienden Ali en Splinter. Hij begint zijn eigen onderzoek naar wie Lisa daadwerkelijk vermoord heeft, maar ontwaakt daarmee onbewust een mysterieuze kracht die Maaspunte ooit teisterde. Het achtervolgt hem, plaagt hem en brengt zijn wereld in gevaar. En wanneer Brian ontsnapt, en de Maaspuntemoorden zich lijken te herhalen, is de chaos compleet: een moordlustige wervelwind waait over Maaspunte - met in het oog van de storm Ben, zijn vrienden en een wezen dat zichzelf "de Boeman" noemt.

BOEMAN is een verhaal over verloren vriendschappen, gescheiden door tijd, ruimte en het lot. Het is een verhaal over hoe het verleden ons vormt... en verminkt.

Is Boeman het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Boeman