Book To Be

Barbara betekent in het Grieks ‘de Vreemde’. Als vluchtelingenkind geboren, wilden haar ouders haar het gevoel van Heimat voor het leven mee geven. Zij namen het op zich om een huis te bouwen, en zo hun kinderen een basis te geven. Heimat te geven!
Maar wat is Heimat?

Ondertussen heeft Barbara de tent afgebroken en in andere landen ervaren wat Heimat betekent, namelijk: HEIMAT IS WAAR IK MIJ THUIS VOEL.
Het Vreemde ontdekken, ontmoeten, beleven, omarmen, aangenomen zijn. Dit te ervaren gaf haar vertrouwen.

EN NU MET OUDER WORDEN? Barbara ontdekt dat Vreemdheid ook in haar zelf leeft. En dat het Vertrouwen van jongere jaren haar helpt deze Vreemdheid, die zij eerder in haar leven buiten zichzelf beleefde, nu ook in zichzelf leert omarmen. Want Ouder worden is alleen iets voor wie het leven aandurven.

En zo is haar verhaal echt een verhaal van: LEVEN IN VERTROUWEN
En diegene te worden die zij ooit in haar naam al bedoeld was te worden!

Is Book To Be het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Book To Be