Meer dan 4,1 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
Bordeaux complot

VN:

Bordeaux complot

Gelezen 5 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 0
Non-fictie Spots 1   Topics 0
Danny Roth is een snelle jongen in Los Angeles met een van de mooiste collecties bordeauxwijnen van Amerika. Toch zint hem iets niet: niemand weet van zijn expertise als wijnkenner. Wanneer hij dit euvel besluit te verhelpen door een interview te geven aan de Los Angeles Times, heeft dat een onverwachte consequentie: zijn wijncollectie wordt op vernuftige wijze gestolen. Buiten zichzelf van woede eist Danny onmiddelijk de drie miljoen dollar die de wijn waard was van de verzekering. Sam Levitt, wijnkenner en voormalig handelaar in schimmige zaakjes, wordt door de verzekeringsmaatschappij ingeschakeld om de wijnroof te onderzoeken. Zijn onderzoek leidt hem naar de Bordeaux, waar hij de elegante Sophie als collega krijgt. Samen volgen ze het spoor van de daders door de prachtige wijngaarden van Frankrijk.

Literaire non-fictie algemeen
Thriller