Borrelplanken

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0
Heerlijke, overdadige borrelplanken -en tafels, vol met verrukkelijke gerechten en heerlijke hapjes, ideaal voor een grote en kleine gelegenheden. Of je nu een verleidelijke plank met kaas en fruit, een indrukwekkende mezzeplank of een brunchplank wilt maken of juist je gasten in de tuin wilt verwennen met vis en zeevruchten of een barbecuefeest, in dit boek laten wij je zien hoe je de perfecte borrelplank en buffettafel samenstelt en presenteert. Naast de recepten krijg je allerlei tips en een overzicht van welke drankjes er goed bij passen. Met onze recepten en lijsten kun je gerechten vooraf maken en die serveren met gekochte producten. Zo maak je smakelijke, overvloedige planken waar je geen dagen aan hoeft te werken. Met mooie stevige kaft met zilverfolie. Super leuk om kado te geven!

De borrelplanken in dit boek hebben de volgende thema's: Kaas- & fruitplank /Brunchplank/Barbecuefeest/High tea-tafel/Griekse plank/Antipasti-plank/Vegetarische plank/Modern Aziatisch/Tafel vol vis en zeevruchten/Mezzeplank

Culinair
Eten en drinken algemeen