bouillon najaar 2020

Bouillon najaar 2020

Culinair   Topics 0

De coverfoto is van Aimee Twigger, die prachtige foto’s maakt in haar logeerkamer. Ze begon met eenvoudige beelden om haar blog op te leuken, maar bleek zo talentvol in koken èn bakken, dat ze inmiddels al enkele kookboeken gemaakt heeft en de wereld over reist om workshops te geven. Onbegrijpelijk dat haar boeken nog niet in het Nederlands vertaald zijn, maar dat zal nu niet lang meer duren. Drink je ogen vol met nog veel INHOUD: Berichten Anguilla anguilla, tekst Mohammed Benzakour, foto’s Ingrid Oyevaar Met in de afdronk melancholie, tekst Nicolaas Klei Typisch Russisch eten, tekst Edwin Trommelen Topzaak middenin de gemeenschap, tekst Will Jansen, foto’s Mike Werkhoven Herfst, tekst Caroline van Ommeren Ruige Kost, tekst Susette Brabander, foto’s Roald Jansen Het bier dat niemand meer wilde drinken, tekst Raymond van der Laan Boeuf Bourguignon, tekst Liesbeth Lagemaat Afspraak, gedicht Erika De Stercke Eten en drinken op Utrecht Centraal, tekst Rick Harderwijk, foto’s het Utrechts Archief Kip met rijst op sterrenniveau, tekst en foto’s Tieme Hermans Trots en troost van tortilla’s, tekst en foto’s Dorien Dijkhuis Eten met de seizoenen, tekst Norbert Mergen 100 Dingen, tekst Will Jansen en Jörg Zipprich From Table to Farm, tekst Eelco Schaap Nieuw culinair landschap, tekst Marloes Kemming Over woestijnzand, kardinalen en Hollandse riviervis, tekst Jacques Meerman Overleven met waardigheid, tekst Caroline Ludwig, foto's Eddie Wenting Bouillon Leest De Bouillonambassadeurs Wie werkten er mee

Culinair
Eten en drinken algemeen