Broertje

Rank 2736 Gelezen 887 Aan het lezen 23 Wil ik lezen 536 Favoriet 24 Recensies 43
Thrillers & Spanning Artikelen 6 Newsroom 1 Lijsten 4 Spots 20 Top25's 14   Topics 0

In een landhuis aan de Côte d'Azur liggen drie doden. Een Nederlandse oud-politicus, zijn echtgenote en een onbekende jonge vrouw. Inspecteur Fillon houdt de vermoedelijke dader aan: Felix, de zoon van de politicus. Maar Felix is in shock en niet aanspreekbaar. Fillon belt de zus van Felix, Lotte Pradeau, een Nederlandse stand-up comedian, die met haar familie heeft gebroken. Ze reist naar Zuid-Frankrijk en komt voor een dilemma te staan, kiest ze voor zichzelf of voor haar broertje.

Literaire fictie algemeen
The House of Books
16 oktober 2017
16 oktober 2017

Guy Doms Hebban Recensent

Mooie hulde aan Bergs broertje Hugo

door: Guy Doms 6 reacties 3 likes

Hij draagt al een Gouden Strop om de hals, de belangrijkste prijs voor (oorspronkelijk) Nederlandstalige spannende romans. Een nieuw boek van Michael Berg, officieel heet hij Michel van Bergen Henegouwen (1956), schept dan ook torenhoge verwachtingen. De auteur heeft anderhalf jaar geschreven aan ...

Reacties op: Broertje