Ik zie je

Rank 1928 Gelezen 359 Aan het lezen 7 Wil ik lezen 383 Favoriet 3 Recensies 36
Thrillers & Spanning Artikelen 3 Newsroom 1 Lijsten 1 Spots 4 Top25's 1   Topics 0
Internationale bestsellerauteur Carol Brodie heeft al vijf jaar geen boek geschreven. In de hoop inspiratie te vinden ontvlucht ze haar huis in Londen en vliegt ze naar Zuid-Frankrijk waar ze een gite huurt. In plaats van te schrijven raakt Carol geïntrigeerd door haar overbuurvrouw die naakt baantjes trekt in haar zwembad. Met een telescoop begint Carol de vrouw te bespieden. Op een avond heeft de vrouw bezoek van een man en ziet Carol hoe de twee ruzie krijgen en dat de vrouw de man neerslaat. Dood? In plaats van de politie te bellen, besluit Carol zelf uit te zoeken wat er gebeurd is. +

Thriller
The House of Books
10 september 2019
02 oktober 2019

Kees van Duyn Hebban Recensent

Thriller die gezien mag worden

door: Kees van Duyn 3 reacties

Voordat Michael Berg, een pseudoniem voor Michel van Bergen Henegouwen, auteur werd, had hij al een veelzijdige carrière achter de rug. Hij was bijvoorbeeld interviewer, documentairemaker en zendercoördinator. Ook schreef hij onder andere liedjes, radioteksten en columns. Tot hij in 2004 naar...

Reacties op: Ik zie je