hebban-advent-20-berg

Rank 111 Gelezen 270 Aan het lezen 8 Wil ik lezen 208 Favoriet 5 Recensies 13
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 4 Spots 3   Topics 0

Een exclusief kortverhaal van thrillerauteur Michael Berg.

The House of Books B.V.

20 december 2019 21 reacties
  Meer artikelen van lezers

Lezersrecensies (13)

door: Bielie 1 like
Dit adventsgeschenk mist een beetje zijn doel: het spoort niet echt aan om meer van de schrijver te gaan lezen. Te kort om spannend te kunnen zijn.

Eigenaardig

door: MeLovesToRead (Karin) 1 like
Dit korte verhaal kan het beste omschreven worden als eigenaardig. Het duurde even voordat ik in het verhaal zat, en daarna was het ook uit. Na het verhaal gelezen te hebben, blijf ik met meer vragen zitten, als er beantwoord zijn. De schrijfstijl zelf sprak me wel aan, dat heeft het nog een beetje...

Een gegeven paard ...

door: MindSpaLotusbloem 1 like
Lekker snel tussendoortje dit adventgeschenk. Het is een beetje als de chocolade uit sommige adventkalenders. Je begint eraan en weet eigenlijk al snel dat het niet zo lekker/goed is. Toch helemaal opeten/uitlezen, zoveel werk is het niet. Na afloop een vettige, bittere nasmaak. Te voorspelbaar,...

Goed boek

door: Janboeken 2 likes
Ik heb het boek net gelezen, en moet tot mijn spijt bekennen dat het wel erg kort was.

door: MoniqueSk17 1 reactie 2 likes
Wel een mooi , spannend verhaal ,maar helaas wat te kort . Tegen de tijd dat je weet waar het over gaat en in het verhaal begint te komen , is het weer voorbij . Het had voor mij wel wat langer mogen duren .

Kort maar krachtig

door: ManoeSnellens 2 likes
Het enige wat ik dacht nadat ik het verhaal had uitgelezen was: ik wil meer informatie. Hoe is het ongeluk gebeurd? Hoe ging het voorgaande jaren met de vrouw? Ik vond het een mooi verhaal en had in het begin geen idee hoe het zou verlopen. Het heeft me zeker verrast. Drie sterren.

Heftig

door: lydia frooninckx 2 likes
Een kort verhaal, dus vlugge opbouw tot plot. En wat voor één. Toch mis ik wat.... Een hoofdstuk meer, meer uitleg , zou ideaal geweest zijn. De overgang was wat te brutaal. Leuk verhaal, thrillertje....leuk tussendoortje of te lezen tijdens autotrip.

Kort verhaal

door: nicolet1968 2 likes
Een wel heel kort verhaal en daardoor weinig diepgang. Het verhaal had uitgewerkt tot een volwaardige roman absoluut een lezenswaardige thriller kunnen zijn. Helaas is er nu te weinig tijd voor uitgewerkte details en meer informatie over de personages.
ebook

Te kort voor een goed verhaal

door: corine-fraikin 1 like
Blue motel van Michael Berg. Dit is ook een cadeautje van de Hebban adventskender. Het verhaal is eigenlijk te kort om echte spanning op te bouwen. Jammer! Deze schrijver heeft zeker potentie!

Voorspelbaar

door: Henk 4 likes
Hoge verwachtingen van deze schrijver, maar zoals eerder aangegeven is, het verhaal is te kort en voorspelbaar. Het lijkt wel of de schrijver begonnen is met een verhaal maar toch voortijdig heeft afgebroken.
ebook

Leuk om tussendoor even te lezen !

door: Sanne Brugel 1 like
Leuk verhaaltje voor tussendoor. Persoonlijk vind ik het jammer dat er, doordat er zo weinig bladzijden zijn, bijna geen opbouw is in het verhaal. Dat is hetgeen wat voor mij juist een verhaal zo goed maakt. Maar wel een onverwachte wending, dat is erg leuk !

Blue motel

door: Patito 1 like
Kort maar leuk verhaal van Michael Berg, een van mijn favoriete schrijvers. Het verhaal is eigenlijk te kort om er een recensie over te schrijven... De knappe weduwe komt elk jaar terug om haar man te herdenken en vaart dan naar de plaats waar hij overleed.

Adventskalender geschenk

door: Arlet Desplanques 1 reactie 2 likes
Dit verhaal gedownload omdat ik nog niets van Michael Berg gelezen had. Heb 2 sterren gegeven omdat het echt een heel kort verhaal was. Misschien daarom dat er ook geen enkele spanning was en heel voorspelbaar. Weet niet of ik nog iets van hem ga lezen.