Broodmachine- da's pas koken

Ooit was de broodmachine een nieuwerwets instrument – zeker niet iets wat je kon vertrouwen. Gelukkig weten we nu beter! Broodmachine bevat een selectie recepten voor de innovatieve bakker met smaak, niet veel tijd en een standaard broodmachine. Van karnemelkbrood met bosbessen tot calzone, van kleine broodjes of simpel witbrood tot een goedgevulde penettone – dit boek biedt de ondernemende bakker gelegenheid om met behulp van een machine thuis brood te bereiden waar je je vingers bij aflikt. Misschien hebben sommige mensen de voorkeur voor de romantische fantasie van handgekneed brood, maar de overheerlijke savarin-cake of het hartige zuurdesembrood zijn absoluut niet te weerstaan!

Is Broodmachine- da's pas koken het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Broodmachine- da's pas koken