Brug naar de 5e dimensie

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Je bent niet alleen

Duizenden en duizenden zijn het proces van ontwaken en transformatie ingegaan in de verschuiving van recente gebeurtenissen. Covid heeft bewezen een vloek en een zegen te zijn, aangezien zovelen nu hun weg naar het licht van de waarheid vinden.

Waarheid die vrijheid biedt, om te zijn wie je werkelijk bent in de ervaring van je eigen leven. Waarheid die de noodzaak om te veranderen versnelt. Waarheid die ons verbindt in de hogere dimensies van een mooiere werkelijkheid waar we in dit leven naar op zoek zijn. Dit zal ook het effect zijn van the Great Awakening, wanneer we ons verbinden in dit verlangen naar autonomie, gezondheid en harmonie. Het begin van deze verandering begint in jezelf.

Dit boek begeleidt je in het individuele en het collectieve proces van bewust worden, volledig ontwaken en verlichting ervaren door meester te worden van je Mind, Body & Spirit. Een proces dat uitdagend, eenzaam, verwoestend en moeilijk kan zijn. Een reis die je binnen- en buitenwereld op zijn kop zet.

Laat dit boek je ondersteunen, inspireren en de weg wijzen om de kloof te overbruggen tussen de wanhoop die je misschien voelt en het potentieel van licht in deze duisternis. Ik wens je balans op je pad.

Je bent niet alleen
We are in this together