Cadeautjes uit de keuken van Karolien

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0
Hou je van bakken en nog meer van trakteren met eigen gebakjes?

Hou je van cadeautjes geven en het liefst nog zelfgemaakte cadeautjes?

Dan is dit boek op jouw lijf geschreven!

Cadeautjes uit de keuken bundelt de leukste projecten om zelf te maken én cadeau te geven (en ja, cadeautjes voor jezelf zijn ook cadeautjes). Denk maar aan een ontbijtmand met zelfgemaakte granola of een potje American pancakemix, een kraamkostmandje met hartig en zoet gebak of een klassieke koekjesdoos met karamelkoekjes en chocolate chip cookies to die for!

Heerlijk gevulde mandjes, dozen en blikken met cake, koekjes en taart, die je met plezier (en een grote ‘zelf gemaakt!’ glimlach) kan afgeven, dat is waar het in dit boek over gaat. Bak het, pak het in en heb er vooral véél plezier in.

Karolien Vanoppen is een vrolijke meid uit Limburg met een hoofd vol lekkere recepten (meestal voor taart) en een keuken vol ingrediënten (die meestal eindigen in taart). Ze houdt van cadeautjes krijgen (duh), maar nog meer van cadeautjes geven. Zéker als die uit eigen keuken komen.

Culinair
Eten en drinken algemeen