China Rich Girlfriend

Gelezen 37 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 27 Favoriet 0 Recensies 2
Feelgood Spots 1   Topics 0

Als Rachel Chu, docent economie aan de Universiteit van New York, haar collega Nicholas Young ontmoet, ziet ze in eerste instantie niets in hem. Rachel is zelf een ABC – een American-born Chinese – en heeft geen interesse in een relatie met een Aziatische man. Maar deze charmante geschiedenisprofessor blijkt toch wel erg goed bij haar te passen...

Rachel Chu heeft alles wat haar hartje begeert: een schitterende diamanten ring, de perfecte bruidsjurk en bovenal: de liefde van haar leven, Nicholas Young, die bereid is zijn erfenis op te geven om met haar te trouwen. Maar Rachels droombruiloft is niet compleet zonder haar biologische vader. Na een schokkende onthulling belandt Rachel in Shanghai, waar ze meer pracht en praal ziet dan ze ooit voor mogelijk had gehouden. Zal ze hier, tussen de Ferrari’s, exclusieve clubs, chique veilinghuizen en gigantische villa’s, eindelijk vinden wat ze zoekt?

Het tweede deel van de heerlijk smeuïge Crazy Rich Asians-trilogie
De verfilming, van de makers van Crazy Rich Asians en The Hunger Games, is al in productie
China Rich Girlfriend is onze favoriet uit het drieluik.’ Hebban.nl

De pers overCrazy Rich Asians
‘Een heerlijke romantische komedie.’ ????? Chicklit.nl
‘Vermakelijk escapisme dat zelfs de twijfelende lezer over de streep trekt: de superrijke Chinese versie van Dynasty.’ The Guardian
‘Verbazingwekkend, jaloersmakend, romantisch en oprecht. Iedereen die van Azië en Aziatische literatuur houdt, zal hier zijn vingers bij aflikken.’ Tessaheitmeijer.com

Romantiek
Romantiek