Rich People Problems

Rank 5905 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Het derde en laatste deel van de hilarische Crazy Rich Asians-trilogie
Voor de fans van Lauren Weisberger en Sophie Kinsella
‘Kwan weet hoe je een guilty pleasure schrijft. Dit boek is buitensporig, overvloedig en absoluut verrukkelijk.’ The New York Times
Als Rachel Chu, docent economie aan de Universiteit van New York, haar collega Nicholas Young ontmoet, ziet ze in eerste instantie niets  in hem. Rachel is zelf een ABC – een American-born Chinese – en heeft geen interesse in een relatie met een Aziatische man. Maar deze charmante geschiedenisprofessor blijkt toch wel erg goed bij haar te passen...
Als Nicholas Young hoort dat zijn oma op sterven ligt, haast hij zich naar haar toe. Maar hij is niet de enige. Van over de hele wereld trekken leden van de Shang-Young-clan naar Singapore. Binnen de kortste keren verandert de familievilla in een web van intriges en onderhuidse spanningen. Want hoewel iedereen beweert te zijn gekomen om hun matriarch de laatste eer te bewijzen, weet Nick wel beter: de jacht op het familiefortuin is geopend!
De pers over Crazy Rich Asians
‘Een ongelooflijk geestig debuut over drie superrijke Chinese families. Een fantastische roman.’ Hebban.nl
‘Fris, levendig en hilarisch. Een culturele mijlpaal.’ The Wall Street Journal
‘Een grappige, extravagante en spectaculaire komedie.’ The Guardian