Club Vlinder

Club Vlinder

Gelezen 6 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 3 Favoriet 1 Recensies 5
Thrillers & Spanning   Topics 0

Wanneer Tim Hekster op het sterfbed van Bernardus Schoutema een briefje vindt dat hem koppelt aan Nigel en diens alter ego Lattéy da Costa, krijgt zijn leven een drastische wending. De opdracht die zijn grootvader hem naliet: als manager van het dragqueenclubje Club Vlinder een ogenschijnlijk onmogelijk missie uitvoeren. Onwetend van de belangen die er binnen de familie Schoutema spelen, begint hij aan een turbulent avontuur dat hem steeds dichter bij de waarheid brengt. Langzaam maar zeker wordt hem duidelijk dat niet iedereen wil dat de missie slaagt.

Ambilicious LLP
28 mei 2019

Lezersrecensies (5)

Mooi uitgedachte intriges..

door: AttieDotinga62 1 like
Langzaam rol je in het verhaal van Tim en club Vlinder. In eerste instantie kabbelt het verhaal voort met hier en daar een gebeurtenis waarbij jij je wenkbrauw vragend optrekt. Totdat je beseft dat het steeds meer vaart aan het maken is en je meevoert. Het kabbelende beekje verandert langzaam in...

Niet helemaal mij smaak maar mooi geschreven

door: Melanie Hoogvliet 1 like
De cover vond ik best intrigerend omdat hij goed past bij de titel en de flaptekst van het boek. Persoonlijk houdt ik niet zo van mensen op de cover maar in dit geval past het wel. Dan het verhaal zelf in het begin had ik een beetje moeite om erin te komen. Misschien omdat het boek niet helemaal...

Collega auteur

door: Erika7 1 like
Club Vlinder, eerst in het verhaal komen en daarna duiken in psychologische, manipulatieve machtsspelletjes. Filmisch neergezet, zonder beeld en geluid. Wow. Ik kijk uit naar je volgende psychologische thriller Arie van Driel

Goed verhaal

door: Anya van der Gracht 1 like
Een prachtige recensie kan ik niet schrijven. Ik vind het boek gewoon leuk en prettig om te lezen. Het verhaal is goed in elkaar gezet met levendige dialogen. Ik heb het graag gelezen en raad het zeker ook aan anderen aan.

Prachtig geschreven

door: Jeroen1975 1 like
Verrassende wendingen, goed verhaallijn, eye opener, spannend, familie geheim, dragqueen, verlangen, erotisch verlangen, geheimen, goed, verbazing, alles zit erin, van begin tot eind boeiend, ik kon hem niet wegleggen. Een absolute aanrader!