Comida Mexicana

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0
De Mexicaanse keuken heeft veel meer te bieden dan taco’s en guacamole. De Mexicaanse Rosa Cienfuegos laat zien hoe rijk deze keuken is in dit fraai vormgegeven kookboek. 'Comida Mexicana' biedt authentieke recepten die overheerlijk én maakbaar zijn en de Mexicaanse eetcultuur weerspiegelen.

Duik de keuken in en begin bij de basis: maak zelf tortilla’s, salsa verde of roja en frijoles charros, het meest gegeten bonengerecht in Noord-Mexico. Geniet van typisch Mexicaans streetfood, bekend als carnachas, en waan je aan een eetstalletje in Mexico. Verras je tafelgenoten met de lekkerste vis-, vlees- en groentegerechtjes en sluit af met een flan Mexicano of pastel de tres leches.

'Comida Mexicana' is bovenal een praktisch kookboek: geen ellenlange lijsten met benodigde ingrediënten; de producten zijn bovendien goed verkrijgbaar en de recepturen zijn eenvoudig te volgen dankzij de heldere uitleg van de auteur. Met dit kookboek haal je de echte Mexicaanse eetcultuur in huis.

Culinair
Keuken per land en streek
Good Cook Publishing
14 april 2021