Complot?

Een alles omvattend boek, over onze huidige samenleving en onze wereldmaatschappij en de heersende elite machthebbers die alles in het geheim regeren, besturen en controleren.
Dit is vooral een bewustmakend boek, gebaseerd op complotten .Voor elke mooie officiële waarheid die de echte waarheid zou moeten zijn, is er wel weer een andere waarheid te vinden die het tegendeel bewijst, dat bepaalde officiële informatie of wetenschap niet klopt! Er zijn zelfs vele hooggeleerde doctoren, wetenschappers en andere deskundige die niet gehoord worden door de officiële nieuwsbronnen, terwijl er ook weer andere zijn die ze wel een podium geven om hun informatie, wetenschap en bevindingen bekend en wereldkundig te maken. Moeten we er dan maar gewoon domweg vanuit blijven gaan, dat de officiële bronnen kloppen en ons de waarheid blijven vertellen? Welke grote belangen zitten er achter de zogenaamde officiële bekende wetenschap, informatie, kunde en nieuwsbronnen en zijn deze officiële bronnen nog wel onafhankelijk en eerlijk te noemen? Leven we nu niet in een totaal gevallen informatie wereld en samenleving met complete verwarring, verdeeldheid en chaos? Complot? Zoek het zelf maar lekker uit!

Mens & Maatschappij
Mens en maatschappij algemeen