Contact

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 7 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
In Contact, het derde deel van De Detta Dossiers van schrijverscollectief Winchester McFly, staan rechercheur occulte zaken David Detta en zijn partner Tess de Winter weer voor een duistere zaak.

Rondom een Gelderse legerbasis vindt een reeks moorden plaats, gepleegd door soldaten die pas zijn teruggekeerd van hun missie in Afghanistan. De zaak wordt onder het tapijt geschoven en afgedaan als gevolg van PTSS. Maar dan blijkt er een patroon in de moorden te zitten. Hebben de soldaten iets bovennatuurlijks mee teruggenomen uit het oorlogsgebied?

Een bloedstollende, filmisch geschreven thrillerserie van het Nederlandse schrijverscollectief Winchester McFly, dat o.a. de tv-series Smeris, Van God Los, Vliegende Hollanders en de allereerste Nederlandse Netflix Original-serie Ares schreef. De Detta dossiers geven een inventieve draai aan het bovennatuurlijke genre en zal zeker aanspreken bij de horrorliefhebbers onder de Netflix-generatie.

Sciencefiction & Fantasy , Thrillers & Spanning
Griezel- en spookverhalen, horror
De Detta Dossiers (3)
Luitingh Sijthoff
28 september 2021
28 september 2021
9789024592043 , 9789024592050

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Marvin O.

Reacties op: Contact