Controverse in het familiebedrijf

‘Met dit boek geeft Kees van den Hombergh inzicht in de complexe problematiek rond de generatie-overdracht van bedrijven, waarbij wel jurist en financieel adviseur mee aan tafel zitten, echter het oh zo belangrijke emotionele aspect veelal wordt verwaarloosd, met als pijnlijk gevolg dat familiebanden volledig worden ontwricht.’Bert Heijnen is redacteur en tekstschrijver. ‘Dank Kees, dat ik als redacteur/adviseur mijn steentje mocht bijdragen bij de totstandkoming van deze boeiende roman.’Dit boek van Kees van den Hombergh zet terecht de familiebedrijven in de schijnwerpers, maar geeft eveneens inzicht in de problematiek rond generatie-overdracht. Familiebedrijven zijn niet alleen belangrijk voor een bloeiende economie, maar leveren ook een wezenlijke bijdrage aan onze maatschappij.’Monique Princen, voorzitter MKB-Limburg.

Recensies (1)

Is Controverse in het familiebedrijf het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Controverse in het familiebedrijf