Corridor

Gelezen 1 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Günther Grass is eigenaar van het beroemde GAR Enterprises. Een bedrijf dat honderd jaar geleden begon met het bouwen van auto’s. Grass is puissant rijk en berucht om zijn temperament en zijn omgang met vrouwen. Mannen kunnen hem wel schieten, vrouwen adoreren hem. Te veel vrouwen, merkt zijn echtgenote Eva Strauss. Zij ziet met lede ogen aan dat haar man er meerdere vriendinnen op nahoudt.

Totdat Grass vindt dat hij zijn leven drastisch moet omgooien. Hij herstelt het contact met zijn zoon en dochter en op 25 december 2012 gaat hij met zijn vrouw zelfs naar hun dochter om voor het eerst in jaren samen kerstfeest te vieren. Op weg ernaartoe vliegt de auto met een snelheid van ver boven de 200 kilometer per uur uit de bocht en is Grass onvindbaar. Zijn vrouw overleeft het ongeluk. Of was het een aanslag? Al gauw zijn er meerdere verdachten in beeld. Maar wie durft een aanslag te plegen op de rijkste en meest invloedrijke man van Europa?

Spannende boeken algemeen
CD Publishers