Coup de Foudre

Coup de Foudre

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Katie Haver's leventje is eenvoudig, ze werkt in het theehuis in haar dorp, en is best tevreden over haar relatie met Max. Maar is dat georganiseerde leventje wel genoeg? Er is tenslotte een hele wereld om te ontdekken. Een wereld die haar roept. Met een roekeloos en ondoordacht plan, slaat ze haar vleugels uit en neemt een drastische beslissing. Ze verruilt haar slaperige dorp in voor de hippe, bruisende City of Lights.

In het vrolijke gezelschap van haar tweelingzus Stella, stopt ze al haar spaargeld in een sober kaarsenwinkeltje, in het sprookjesachtige Crémieux. Iets wat misschien al op voorhand gedoemd is om te mislukken? Want Parijs is helemaal niet waar ze op gehoopt had. De norse, maar nieuwsgierige buurtbewoners zien haar absoluut niet graag komen. Maar Katie zet alles op alles om zich te bewijzen. Is het enkel de betoverende lichtjesstad waarvoor Katie valt? Of toch eerder voor de charmes van de knappe dokter, na een onverwachte ontmoeting?

Romantiek
Romantiek
Hamley Books (Bizzyby VOF)
25 februari 2022
25 februari 2022