Cross Fire

VN:

Cross fire

Gelezen 193 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 63 Favoriet 8 Recensies 7
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 2   Topics 0

Alex Cross heeft eindelijk zijn vriendin Brianna Stone ten huwelijk gevraagd. Maar de feestelijkheden moeten worden uitgesteld als twee corrupte politici worden neergeschoten. De onbekende schutter maakt nog meer slachtoffers en wilde theorieën doen de ronde: gaat het hier om een held of een crimineel?
De zaak loopt uit de hand en Alex Cross wordt samen met fbi-agent Max Siegel op de zaak gezet. Maar terwijl zij bekvechten over de taakverdeling gaat het moorden door. Er is een professional aan het werk die zijn slachtoffers door en door kent.
Dan krijgt Alex Cross een telefoontje van zijn grootste vijand, Kyle Craig. Het Meesterbrein is neergestreken in Washington D.C. en zijn enige doel is om voorgoed af te rekenen met Cross, en zijn gezin.

Literaire thriller
13 november 2010
16 november 2012

Verwacht van Cross Fire geen wereldliteratuur

door: Chris Derks 1 like
maar zie het als een smakelijk tussendoortje! ,James Patterson (1947) is een van de bekendste en bestverkopende schrijvers van dit moment. Bij het grote publiek is hij vooral bekend van zijn reeksen rond “Alex Cross” en "Women's Murder Club". Toch heeft hij ook een groot aantal romans...

Reacties op: Cross fire