De derde aanslag

Gelezen 238 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 55 Favoriet 6 Recensies 10
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0

San Francisco maakt zich op voor een topconferentie van de belangrijkste wereldleiders, de zogenoemde G8. De autoriteiten in San Francisco verwachten de nodige rellen en demonstraties, maar nog voordat de conferentie is begonnen doet er zich een veel groter probleem voor. Een explosie in het centrum van de stad richt een enorme ravage aan en drie mensen komen om het leven. Het blijkt om een bomaanslag te gaan?

Een groep terroristen onder leiding van August Spies heeft het voorzien op kopstukken uit de internationale financiële wereld en het bedrijfsleven. Inspecteur Lindsay Boxer, hoofd van de afdeling Moordzaken, leidt het onderzoek. Samen met hulpofficier van justitie Jill Bernhardt, misdaadjournalist Cindy Thomas en patholoog-anatoom Claire Washburn moet ze de moorden zien op te lossen voordat August Spies zijn ultieme slag slaat?

Thriller
08 augustus 2007

Eric Herni Boekverkoper

Een prachtig boek

door: Eric Herni 1 like
zeer spannend en vol emotie. ,Dit is het derde deel van James Patterson over de Women’s Murder Club. In San Francisco komen de belangrijkste wereldleiders – waaronder de vice-president van Amerika – bij elkaar voor een topconferentie: de zogenoemde G8. Nog voordat de conferentie begint breken...

Reacties op: De derde aanslag