Culinaria España

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0

De kloeke culinaire landenboeken van deze uitgeverij leveren voor een relatief laag bedrag een schat aan informatie en recepten. Ingedeeld naar streek worden de Spaanse regio's (ook de Balearen en de Canarische eilanden) uitputtend behandeld met aandacht voor specifieke producten, culinaire specialiteiten, tradities, historie enz. Geillustreerd met mooie foto's die vaak (in serie) een beeld geven van productieprocessen (inleggen van vis b.v.) en van kooktechnieken. De recepten zijn zowel klassiek als regionaal, maar niet echt eenvoudig. Deze kijk-kookboeken zijn dan ook beter bruikbaar als een culinair naslagwerk waarin het plezierig snuffelen is en waarmee men zich prettig kan orienteren op Spanje of (vakantie)herinneringen kan ophalen. Met informatie over rum en sigaren. Bevat een woordenlijst, een literatuuropgave, een alfabetisch register op Nederlandse en op Spaanse receptnamen en een algemeen alfabetisch register. Driekolommendruk in een zeer kleine letter.

Culinair
KONEMANN VERLAGGESELLSCHAFT