Cultuur doe je zelf

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0

Wat kan er beter in je organisatie? Wat de doelen of problemen ook zijn: als je niet wilt dat de organisatiecultuur daarbij hindert - ontwikkel dan een cultuur die helpt! De corona-crisis heeft laten zien hoe veranderlijk onze wereld is. Is jullie cultuur er klaar voor? Gebaseerd op het gevalideerde Concurrerende Waarden Model van Cameron & Quinn, laat dit boek zien hoe je cultuur concreet maakt én ontwikkelt via gedrag. Cultuur doe je zelf: dagelijks, als leidinggevende, maar ook als teamlid en als organisatie samen. Dit praktische boek helpt je daarbij. Marcella Bremer werkt als cultuurconsultant met organisaties binnen en buiten Nederland. Ze is mede-oprichter van OCAI online, de Positive Culture Academy en Leadership & Change Magazine. Ze publiceerde twee Engelstalige boeken over organisatiecultuur en positief leiderschap en staat sinds 2016 in de top-30 Global Guru lijst voor organisatiecultuur. Eindelijk een boek waarmee je daadwerkelijk aan de slag kunt met cultuurverbetering in organisaties! Cees van ’t Wout, Independent Manager bij diverse opdrachtgevers Dit boek geeft veel praktische handvatten om met het Concurrerende Waarden Model aan de slag te gaan. Naast de nodige theoretische context bevat het veel tips en verhalen. Marjan de Ruijter, docent HRM en onderwijsvernieuwer bij Hogeschool Leiden Een must-read voor iedere leider, adviseur en facilitator die zich met organisatieontwikkeling bezighoudt! Jan-Dirk den Breejen, auteur van 'De High Performance Organisatie’

14 oktober 2020
20 oktober 2020
9789081982535

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Kikker12

Reacties op: Cultuur doe je zelf