Cum laude

Gelezen 4 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Hij leidt een dubbelleven. Zij volgt haar hart. Zal zijn geheim hun perfecte liefde in de kiem smoren?

Laatstejaarsstudent Luca Gregorio is slim, sexy, en hij heeft een geheim dat hij nooit zal opbiechten aan zijn diepgelovige katholieke familie. Om voor zijn studie te kunnen betalen, vervult hij de meest kinky wensen van rijke alumni. Maar zijn eigen droom om ooit met een diploma de universiteit te verlaten wordt bedreigd als hij valt voor een aantrekkelijke jonge vrouw die hem met nieuwe ogen naar zijn leven laat kijken. Is de prijs die hij moet betalen voor een opleiding te hoog als hij zichzelf ervoor moet verkopen?

Als hoogleraarsassistente aan een van de meest prestigieuze universiteiten van New York heeft Mim Knight al de nodige verwende jongemannen zien langskomen. Als ze Luca leert kennen, is ze dan ook verbaasd dat er meer in hem schuilt dan een hoop arrogantie en sex appeal. Langzaam maar zeker valt ze voor hem, maar hij is niet de perfecte man die hij lijkt...

Kunnen Luca en Mim vechten voor hun liefde voor elkaar terwijl ze steeds verder verstrikt raken in een web van leugens, bedrog en seks?

Romantiek
Romantiek