Cybele's geheim

Cybele's geheim

Gelezen 37 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 23 Favoriet 1 Recensies 1
Fantasy & SF Spots 1   Topics 0

Nauwelijks zeventien jaar is Paula als ze met haar vader Teodor, een reizende koopman, naar Istanbul reist om daar te proberen een eeuwenoud artefact – dat bekend staat als Cybele’s geschenk – in handen te krijgen. Dat zit zo. Paula’s liefste wens, de weg terugvinden naar het Andere Rijk, het geheimzinnige rijk dat zij in haar jeugd met haar zussen bezocht, heeft inmiddels plaatsgemaakt voor de wens een beroemd handelaar in oude boeken en manuscripten te worden. Maar de beweegredenen van het Andere Rijk zijn onvoorspelbaar. Hints en gefluisterde woorden maken Paula duidelijk dat ze aan een magische queeste is begonnen, die best wel eensgestuurd zou kunnen worden door haar spoorloos verdwenen zus Tati. Eenmaal onderweg worden ze geconfronteerd met puzzels, raadsels en krachtproeven die het uiterste van hen vragen en die hun loyaliteit op het scherp van de snede testen. Maar ze moeten doorzetten, want falen betekent een vrijwel zekere dood...

Sciencefiction & Fantasy
Wildewoud (2)
Uitgeverij Luitingh-Sijthoff B.V.
24 april 2008

Door lezers

Scifi & Fantasy Club / Scifi/Fantasy en de challenge 2: Boeken met een naam in de titel
22 januari 2018 21 reacties
  Meer artikelen van lezers

Lezersrecensies (1)

Recensie Cybele's geheim

door: Shehera 1 like
Leuke opvolger van Wildewoud! Heb er erg van genoten ook al blijft het overal wat braafjes. Een lekker sprookje