Daar lag / lach je dan

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0

Tot augustus 2014 had Natasja Mom een gelukkig gezin, totdat haar jongste zoon Youri ernstig ziek werd. Hij kreeg de diagnose botkanker, Ewing Sarcoom. Naarmate de tijd verstreek begon haar op te vallen dat het gewone leven voor iedereen weer door gaat en Youri’s naam steeds meer op de achtergrond begon te raken. Hierdoor ontstond de behoefte om een manier te zoeken om Youri’s naam voort te laten bestaan.

Met dit boek wil Natasja Youri’s boodschappen van kracht, moed, doorzettingsvermogen en hoop naar buiten brengen om anderen te inspireren. Ook wil ze rouw bespreekbaar maken. Een speciaal blok is gewijd aan een aantal professionals die de familie bijstonden in deze hevige periode, waardoor het een bijzonder naslagwerk is geworden voor iedereen die te maken krijgt met een levensbedreigende ziekte.

Op het moment dat het boek uitkomt (13-03-2021) is Youri vijf jaar overleden (13-03-2016). Natasja heeft speciale aandacht in het boek voor de jaren na het overlijden, ze beschrijft ook hoe het gezin dagelijks verder probeert te leven. Er zijn ook professionals bij betrokken om hun leermomenten van Youri door te geven.

Bullseye Publishing VOF
05 mei 2021