Dagboek uit een Bananenrepubliek

De buurvrouw zijn van de belangrijkste immunoloog dokter Fauci, op zoek moeten naar wc-papier, voedsel uitdelen aan ontredderde families, bevriend zijn met een overtuigde Trump-stemmer of als een paria behandeld worden als je zonder mondkapje met je hond in het bos loopt. Dit is de wereld waarin wij leven: drie Nederlandse vrouwen die het nieuws op de voet volgen. Als insider, maar ook als buitenstaander. Wij ervaren aan den lijve hoe het is om te wonen in het politiek verscheurde land van president Trump. Het land dat blijft verrassen en nooit helemaal te bevatten is voor de nuchtere Nederlander. Wij bundelden onze jarenlange ervaring als politicus (Mirjam Sterk), journalist (Sandy Verhoeve), psycholoog (Ingeborg van 't Pad Bosch) en expat (alledrie) om verhalen te vertellen, voor iedereen die de complexe Amerikaanse samenleving graag iets beter wil begrijpen.

Is Dagboek uit een Bananenrepubliek het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Dagboek uit een Bananenrepubliek