Dagboek van een Psychopaat

June is een 16-jarige puber die ontdekt dat ze een psychopaat is. In haar dagboek schrijft ze op hoe ze ontdekt dat ze deze stoornis heeft en hoe ze hiermee omgaat. Het boek geeft een goed beeld van haar denken en doen en haar doel is om anderen te laten zien hoe moeilijk het eigenlijk voor haar is om in deze wereld te leven. Ik heb dit boek op verzoek van haar geschreven en alleen de namen en een paar spelfouten zijn gewijzigd, verder is dit boek het originele dagboek van June.
Het boek is bedoelt voor educatieve doeleinden en is niet geschreven om mensen te kwetsen of met de pet naar zekere dingen te gooien.

Is Dagboek van een Psychopaat het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Dagboek van een Psychopaat