Daniels belofte

Daniels belofte

Rank 80 Gelezen 20 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 115 Favoriet 3 Recensies 7
Feelgood   Topics 0

Ontdek het geheim van Ridgewood Hall in het tweede deel van deze meeslepende serie.
1905. Daniel Bellamy, de jongste zoon van de graaf van Ridgewood, is net begonnen aan zijn veelbelovende carrière als professor op Cambridge. Wanneer hij de mooie Elizabeth ontmoet, weet hij niet wat hij moet denken van zo’n vrijgesproken vrouw die vecht voor haar ambities en gelijke rechten. Maar wat is belangrijker: zijn carrière of de liefde?
Ruim 100 jaar later. Alsof de Londense Rose nog niet genoeg worstelt als alleenstaande moeder met twee jonge kinderen, raakt ze ook haar baan kwijt én zet ze zichzelf voor schut tijdens een lezing van haar favoriete auteur. De schaamte lijkt compleet als ze hem een week later letterlijk tegen het lijf loopt en hij haar herkent. Maar dan krijgt ze onverwacht bezoek van een achternicht met een wel heel bijzonder verhaal over hun familiegeschiedenis…

Feelgood
Harpercollins