Dank

Inspiratieboek DANK daagt je uit om bewust te ontvangen, te danken en te verwonderen. Het biedt een verzameling van waardevolle inzichten over dankbaarheid en inspiratie tot dagelijks danken. 52 weken lang stof tot nadenken door inspirerende teksten, uitdagende oefeningen en prikkelende vragen. Leer, lees, oefen, dank en... geniet! 'De grootste kunst van het leven is een grootmeester te worden in dankbaarheid. En wat lees je daar in dit boekje veel waardevolle dingen over. Elke week een nadenker die je aanmoedigt de ingeslagen weg van dankbaarheid te blijven volgen. Dank voor deze inspiratie.' Mirjam van der Vegt - schrijver van o.a. Koester je hart 'Dit boek inspireert mij om niet alleen te denken over dankbaarheid, maar er ook concreet mee aan de slag te gaan. Het is eerlijk geschreven vanuit het besef dat dankbaarheid oefening vraagt. Ik zou veel kunnen citeren, maar je kunt het beter zelf lezen.' Lydia Kansen-Brasz - missionair predikant Marije Vermaas-Boer (1984) is religiewetenschapper en contextueel theoloog. Zij werkt bij een vereniging van zorgaanbieders. Marije is coauteur van Beschuit zonder muisjes en eindredacteur van de Essentials-serie voor vrouwen.

Is Dank het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Dank