Dat kleine geluk

Fleur is zesentwintig als haar poging om 'normaal te zijn zoals iedereen' jammerlijk mislukt. Haar leven, gebouwd op de fundamenten van andermans normen en waarden, stort in. Op korte tijd verliest ze haar relatie, haar job en haar toekomstverwachtingen. Er rest haar niets anders dan de lang opgeborgen droom om ooit cartooniste te worden. Tegen alle verwachtingen in lukt het Fleur om haar faalangst te overwinnen en die droom zonder diploma of ervaring waar te maken.

Al gauw schrijft, tekent en brainstormt ze voor verschillende tijdschriften en kranten, en schrijft ze een boek. Na jaren van eenzaamheid kruist ook de liefde opnieuw haar pad. Eind goed, al goed - lijkt het. Tot ook die jarenlange relatie op de klippen loopt en ze beslist om haar leven over een andere boeg te gooien. Fleur blijft zoekende naar haar plaats in de wereld.

Het resultaat is dit eerlijke, kwetsbare verslag, vol welkome levensinzichten. Met een sprankje humor en een likje glamour uit de mediawereld. En vooral: tonnen herkenbaarheid. Omdat we allemaal, jong en oud, op de één of andere manier op zoek zijn naar onszelf.

Redactionele recensie

Recensies (1)

Is Dat kleine geluk het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Dat kleine geluk