Dat zei mijn vrouw vannacht ook al
  Lees een fragment

Dat zei mijn vrouw vannacht ook al

Gelezen 6 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Literatuur & Romans Artikelen 1   Topics 0
Bert en Michiel zijn de jonge helden van kopieerwinkel Toppie Copy in de binnenstad van Amsterdam. Hun grootste angst is dat er een klant binnenkomt om een T-shirt te laten bedrukken, want dat kunstje hebben ze allang afgeleerd. Maar als klanten schofferen een nationale sport was, waren zij allang Nederlands kampioen. Het zijn barre tijden in de kopieerbranche. Klanten blijven weg, en de klanten die nog wel komen zijn vervelende zeikerds. Dat weten ook de medewerkers van de Toppie Copy. Deze heren moeten elke dag weer vechten om hun baantje zo makkelijk mogelijk te houden. Ze slaan zich door hun werkdagen heen met behulp van veel roken, drinken en ouwehoeren. Dan komt er plots een verontrustend bericht van het hoofdkantoor: het filiaal zal aan een grondige inspectie worden onderworpen. Nu moeten de mannen ├ęcht aan de slag. Dat Zei Mijn Vrouw Vannacht Ook Al is een hilarische roman over arbeidsmoraal, seksuele frustratie en de wondere wereld van de hedendaagse middenstand. +

Humor
Meulenhoff Boekerij B.V.
26 oktober 2011
31 oktober 2011

Reacties op: Dat zei mijn vrouw vannacht ook al