Date me rich

"Ik had nooit gedacht dat ik zou meedoen aan een reality dating show als 'Date Me Rich'. Ik had natuurlijk ook nooit gedacht dat mijn broertje zich diep in de schulden zou werken bij een criminele bende als Black Onyx...
Dus tja, daar ben ik dan. Voor de camera's op zoek naar liefde, maar eigenlijk gewoon bezig dat algoritme te kraken om met de prijzenpot van een miljoen naar huis te gaan. Makkelijk, toch?"
Het lijkt Leyla simpel genoeg om onder het genot van zon, zee en strand uit te zoeken wie er volgens de datingsoftware bij haar past; tussen alle verliefde, jaloerse en matchende stellen houdt zij haar hoofd wel koel. Maar dan is daar Sam, die haar allesbehalve koud laat. Hij gaat vanaf dag één al met iemand anders, maar... wat als hij haar perfect match is?
Valt deze show wel te winnen wanneer haar hart op het spel staat? En zelfs als ze wint, is dat dan genoeg om uit de klauwen van Black Onyx te blijven?

Recensies (1)

Is Date me rich het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Date me rich