De 5 seconderegel

De 5 seconderegel

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
De 5 seconderegel is een simpele methode om je leven écht te veranderen. Waarschijnlijk herkent iedereen dit wel: je bedenkt iets, waarvan je weet dat het goed gaat uitpakken voor jezelf of voor je werk, maar binnen enkele ogenblikken slaat de twijfel toe. Is het wel een goed idee? Is het realiseerbaar? Wat vinden anderen ervan? Je bombardeert jezelf met een spervuur van tegenargumenten of uitvluchten, waardoor je het idee uiteindelijk laat varen. De 5 seconderegel biedt uitkomst.

Dankzij de eenvoudige 5 seconderegel ga je in plaats van tijd verspillen aan negatieve en obstructieve gedachten constructief aan de slag, of het nu om werk gaat of dingen in je persoonlijke leven. Het effect is dat je er zelfverzekerder, moediger, productiever en gelukkiger van wordt. Een boek voor iedereen die niet langer smoesjes wil verzinnen en zijn remmingen te lijf wil gaan.

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen