De 50/50-moorden

Rank 2452 Gelezen 430 Aan het lezen 8 Wil ik lezen 121 Favoriet 31 Recensies 23
Thrillers & Spanning Lijsten 2 Spots 3 Top25's 9   Topics 0
Hij verschuilt zich in je huis. Volgt je wekenlang. Weet alles van jou en je partner. En dan slaat hij toe? Wat zou jij doen wanneer de 50/50-moordenaar jou en je geliefde uitkiest om zijn duivelse spel te spelen?

Een psychopaat met een duivelsmasker ontvoert stelletjes en dwingt hen te kiezen wie van hen tot zonsopgang blijft leven en wie niet. De jonge profiler Mark Nelson wordt op zijn eerste werkdag in het team van de succesvolle rechercheur John Mercer meteen in de zaak van de 50/50-moordenaar betrokken. Op de plaats delict ligt het lijk van een verbrande man in bad en vinden ze een verontrustende tekening op de muur van een soort spinnenweb met symbolen. Als een volgend slachtoffer ontsnapt en zich verward en verminkt op het politiebureau meldt, wordt de zoektocht naar diens vriendin een race tegen de klok. Zij moet vóór de ochtend aanbreekt gevonden worden?

Thriller
09 april 2013

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen

Pretentieloos leesplezier

door: Eric Diepvens 1 like
De in Leeds wonende, 31 jaar jonge Brit Steve Mosby is met dit boek al aan zijn derde publicatie toe, maar De 50/50-moorden is het eerste werk van zijn hand dat in een Nederlandse vertaling verschijnt. Ondertussen heeft hij van schrijven zijn beroep gemaakt en werkt hij fulltime aan nummer vier,...

Reacties op: De 50/50-moorden