De afdeling

De afdeling

Gelezen 235 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 249 Favoriet 5 Recensies 6
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 1   Topics 0

Voor fans van Rosamund Lupton en Liane Moriarty

Wat als degene die je onvoorwaardelijk hoort te kunnen vertrouwen tegen je liegt?
Hannah heeft een heel gewoon leven, met een liefhebbende echtgenoot en een fijne baan. Daar komt abrupt een einde aan als ze iets volkomen onverwachts doet. Haar handelingen hebben verstrekkende gevolgen en zorgen ervoor dat haar leven volledig op z’n kop komt te staan. Ze belandt op de gesloten afdeling van een psychiatrisch ziekenhuis – een plek waar ze veilig zou moeten zijn. Alleen sterven er patiënten...

De artsen houden vol dat het elke keer om zelfmoord gaat, maar Hannah weet dat ze liegen. Hoe kan ze ervoor zorgen dat iemand haar gelooft na de afschuwelijke daad die zij zelf heeft gepleegd? En misschien nog belangrijker: hoe kan ze ervoor zorgen dat iemand haar gelooft voordat de moordenaar weer toeslaat?

DE PERS OVER De afdeling

‘Een intrigerende psychologische thriller. Barstensvol spanning.’ The Mirror

‘Steekt met kop en schouders boven de rest uit.’ Daily Mail

‘Een psychologische thriller van een auteur die een meester is in het opbouwen van spanning.’ The People

‘Op het gebied van psychologische thrillers zijn er maar weinig auteurs beter dan Tammy Cohen. Dit is haar beste boek ooit!’ Red Magazine

‘Hield me in het duister tot aan de laatste briljante plottwist.’ Woman and Home

Spannende boeken algemeen
Literaire thriller
Boekerij
15 mei 2018
15 mei 2018

De plot zit goed in elkaar

door: Sanne

The Meadows is een psychiatrische kliniek voor vrouwen met allerlei problemen. Hannah is één van hen. Haar ouders hebben deze kliniek voor haar gekozen, omdat hij goed bekend staat. Binnen korte tijd sterven er echter twee vrouwen, Sofia en Charlie. Hun dood wordt afgedaan als zelfmoord, maar...

Reacties op: De afdeling