9789403639857_front

De assistente

Rank 3447 Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Zij is een onbevangen dromer. Hij is een directeur met een ijzeren wil. Kan hun rivaliteit veranderen in ware liefde? Als ze de vrijgevochten commune waarin ze is opgegroeid omruilt voor een New Yorkse universiteitscampus, realiseert Sandra Tierney zich dat ze niet langer de eindjes aan elkaar kan knopen met alleen de “gunfactor”. Als ze een baan krijgt bij de directeur van de universiteit, bedenkt ze een innovatieve manier om liefdadigheidsdonaties van alumni te belonen. Maar eerst moet ze de sexy directeur ervan overtuigen zijn ijzeren grip op te geven en toe te geven aan zijn eigen verlangens. Mark Hollings heeft meer geld en macht dan waar de meeste mannen van kunnen dromen. Hij is dan ook geschokt als zijn pittige assistente hem uitdaagt met een schandalig voorstel. Met de reputatie van de universiteit in de waagschaal kan hij natuurlijk haar escortservice met geen mogelijkheid groen licht geven. Maar Sandra zou hem wel eens van gedachten kunnen doen veranderen… ze heeft zijn hart al veroverd. Mark en Sandra zijn al snel verwikkeld in een gepassioneerd machtsspel. Kunnen ze hun liefde een kans geven of eindigen ze met een gebroken hart?

Romantiek
Romantiek