De BB-Club omnibus

Kit en haar vrienden hebben de BB-club opgericht: de Buitenboordapparatenclub. Om lid te worden, moet je iets buitenboords dragen: een bril, een beugel of een gehoorapparaat. De BB-club heeft een geheimtaal, de gebarentaal en een eigen clubhuis. De Buitenboordclub In hun clubhuis oefenen Kit en haar vrienden een BB-club-truc voor het schoolfeest. Plotseling valt Kit via haar gehoorapparaat een verdacht telefoongesprek op. Mag ik meedoen? Martijn wil graag lid worden van de BB-club. Tijdens de disco mag hij laten zien wat hij waard is. En ook op zeilkamp moet hij zich bewijzen. Kit wil ’s nachts het water op. Wie durft er als enige mee? Martijn.

Is De BB-Club omnibus het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De BB-Club omnibus