De bedriegers

VN:

De bedriegers

Gelezen 20 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 18 Favoriet 1 Recensies 3
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 1   Topics 0

Na de bestseller De infiltrant opnieuw een ijzersterke thriller van Alex Berenson die een angstaanjagende, maar realistische blik in de toekomst biedt.

De Russen willen niet alleen de Amerikaanse presidentsverkiezingen beïnvloeden; ze willen ook heersen. Voormalig CIA-agent John Wells wordt geconfronteerd met een buitengewoon gevaarlijk complot.

Het moest een val voor terroristen zijn. De wapens zouden onklaar zijn gemaakt. Waarom was er dan zo veel bloed?

Het doel was het American Airlines Center, het stadion van de Dallas Mavericks. De FBI had Ahmed Shakir beloofd zijn arrestatie voor drugshandel in te trekken in ruil voor hulp. Zij zouden alle wapens leveren en vóór de grote gebeurtenis de slagpinnen verwijderen. Het kwam niet in Ahmed op daaraan te twijfelen, tot het te laat was...

In deze actuele spionagethriller gaat New York Times-bestsellerauteur Axel Berenson verder dan de actualiteit; hij weet angstaanjagend realistische bedreigingen van de toekomst te schetsen.

Thriller
Karakter Uitgevers BV
16 april 2018
23 april 2018

Anne-Claire Verham Hebban Recensent

Originele, actuele en realistische spionagethriller

door: Anne-Claire Verham

In een vorig leven was de Amerikaanse auteur Alex Berenson (1973) vooraanstaand journalist bij The New York Times en versloeg hij wereldnieuws. In zijn nieuwe leven is hij schrijver van spionagethrillers rondom topspion John Wells. Daarmee heeft hij zijn achtergrond als journalist echter niet...

Reacties op: De bedriegers