De biologie van de overtuiging

De biologie van de overtuiging

Gelezen 7 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 9 Favoriet 0 Recensies 1
Non-fictie Spots 1   Topics 0
DR. BRUCE LIPTON, celbioloog en oud-docent aan de medische faculteit van de Universiteit van Wisconsin en onderzoeker aan de Stanford University School of Medicine, is inmiddels een prominent en wereldwijd vermaard vertegenwoordiger van de 'nieuwe biologie'.
DR. BRUCE LIPTON
DE BIOLOGIE VAN DE OVERTUIGING
HOE JE GEDACHTEN JE LEVEN BEPALEN
Dr. Bruce Lipton deed uitgebreid onderzoek naar de moleculaire processen waarmee cellen informatie verwerken. Daaruit bleek dat het niet de genen zijn die ons gedrag bepalen, maar dat de genen worden aan- en uitgezet door externe factoren. Ze worden getriggerd door onze waarnemingen en onze gedachten en overtuigingen. Professor Lipton toont aan dat onze overtuigingen, of ze waar zijn of niet, positief of negatief, de activiteit op genetisch niveau be loeden en zelfs onze genetische code kunnen veranderen. Dr. Liptons uiterst hoopvolle bevindingen worden beschouwd als een van de grote doorbraken in de nieuwe wetenschap. Het lijkt erop dat we ons bewustzijn zodanig kunnen trainen dat we gezonde overtuigingen kunnen scheppen. Daarmee hebben we de sleutel in handen tot een gezonder en gelukkiger leven.
Overtuigingen kunnen onze genetische code veranderen!
Religie & Spiritualiteit
Esoterie algemeen
Spiritualiteit
AnkhHermes, Uitgeverij
28 oktober 2015
9789020284515 , 9789020213478 , 9789020213485

Recensies

Lichaam en geest zijn innig verstrengeld

door: Mieke Scheveningen 2 likes
Wat je ook van Dr. Bruce Lipton vindt, hij is zeker een bevlogen celbioloog en geboren leraar. Goed onderbouwd en duidelijk tot de verbeelding sprekend, verhaalt hij in dit boek een glimp van zijn ervaring over wat hij te weten gekomen is over het programma en de aard van al het leven. Zijn hele...