De bomenfluisteraars

De Bomenfluisteraars is een spannend verhaal over vriendschap, onzekerheid en erbij horen. ‘Jij! Jij bent hier niet welkom,’ bulderde een stem. ‘Jullie hebben niets meer voor ons gedaan dan toekijken hoe de rest van de mensheid ons vergiftigde met het doel ons te vernietigen!’ De stem sneed als een mes door Nerines lijf. Ze rilde. Het gekraak werd luider. Een grote populier bewoog zijn dikke takken sidderend naar haar toe. De dikste tak hield vlak bij haar gezicht stil. Doodsbang staarde ze naar de punt. ‘Vertel je vrienden maar dat het einde nadert voor jullie!’ Lukt het Nerine en haar vrienden om de wereld te redden?

Is De bomenfluisteraars het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De bomenfluisteraars