De bromance boekenclub

Rank 412 Gelezen 165 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 155 Favoriet 7 Recensies 9
Feelgood Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 3   Topics 0

Gavin Scott heeft een probleem: zijn vrouw Thea is hem zat. En niet zomaar zat – dit is "pak je spullen, stap in de auto en verdwijn per direct uit mijn leven'-zat. In een wanhopige poging zijn huwelijk te redden, wendt Gavin zich tot zijn vrienden. En die hebben een wel heel onorthodoxe oplossing: de Bromanceboekenclub.

In het diepste geheim ontmoet een groep stoere kerels elkaar regelmatig om over boeken te praten. Het boek van de maand? De romantische klassieker De gunsten van de gravin. Aan de hand van deze inspirerende lectuur vijzelen de mannen hun kennis op over verleidelijke koosnaampjes, romantische gebaren en de geheimen van een lang en gelukkig huwelijk. Samen stomen ze Gavin klaar voor de ultieme hereniging met Thea en hun twee dochters. Maar zijn de tips van de boekenclub genoeg voor deze hopeloze Romeo om de liefde van zijn leven terug te winnen?

Feelgood
Populaire fiction algemeen
Boekerij
25 februari 2020
26 maart 2020

Marieke Scheers Hebban Recensent

Onvervalste romcom in de sfeer van love Actually

door: Marieke Scheers

De Amerikaanse journaliste Lyssa Kay Adams raakte verslaafd aan romanceboeken en besloot ze zelf te gaan schrijven. Sinds 2015 is ze fulltime schrijfster. De bromance boekenclub (2020) is de eerste roman die vertaald is naar het Nederlands, door P.V. Biermée.

Gavin is professioneel honkbalspeler,...

Reacties op: De bromance boekenclub