De bromance boekenclub

Gavin Scott heeft een probleem: zijn vrouw Thea is hem zat. En niet zomaar zat – dit is "pak je spullen, stap in de auto en verdwijn per direct uit mijn leven'-zat. In een wanhopige poging zijn huwelijk te redden, wendt Gavin zich tot zijn vrienden. En die hebben een wel heel onorthodoxe oplossing: de Bromanceboekenclub.

In het diepste geheim ontmoet een groep stoere kerels elkaar regelmatig om over boeken te praten. Het boek van de maand? De romantische klassieker De gunsten van de gravin. Aan de hand van deze inspirerende lectuur vijzelen de mannen hun kennis op over verleidelijke koosnaampjes, romantische gebaren en de geheimen van een lang en gelukkig huwelijk. Samen stomen ze Gavin klaar voor de ultieme hereniging met Thea en hun twee dochters. Maar zijn de tips van de boekenclub genoeg voor deze hopeloze Romeo om de liefde van zijn leven terug te winnen?

Redactionele recensie

Recensies (11)

Meer recensies

Is De bromance boekenclub het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De bromance boekenclub