De brown paper-methode

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Organisaties met bestaansrecht hebben een sterk, onderscheidend en gemeenschappelijk beleefd DNA. Dit DNA staat garant voor de ultieme klantbediening, op de meest efficiënte en effectieve manier. Het creëert de meeste meerwaarde en is de reden waarom klanten graag bij jou kopen en talentvolle medewerkers graag bij je willen werken.

Veel organisaties zijn dit DNA bijna verloren. De grote vraag is: hoeveel tijd heb jij nog om het te herstellen en de beste in je sector te worden?

Met de Brown Paper-methode versterken medewerkers, management en klanten gezamenlijk het onderscheidende DNA en creëren zij organische groei. Met veel plezier en energie. Het is een integrale benadering, met aandacht voor cultuur en structuren. Uitdagende coaching, trainingen en 'afspraak is afspraak' zorgen voor een slagvaardige organisatie die als één team opereert.

De Brown Paper-methode wordt al vijftien jaar met succes toegepast bij kleine en grote bedrijven als Ricoh, Sita, Peugeot en Mammoet. In 2014 werd The Brown Paper Company verkozen tot beste adviesbureau. In deze volledig herziene en uitgebreide editie zijn de ervaringen en inzichten van de afgelopen jaren verwerkt.
Business Contact