de BV IK

Neem de regie over je leven met ‘De BV IK’.
Moet jij altijd sterk zijn? Ben jij een perfectionist of pleaser? Sta jij altijd voor anderen klaar en heb je geen tijd voor jezelf? Ga je door ondanks vermoeidheid en kwaaltjes? Dan ligt een burn-out op de loer. Lianne de Graaff, auteur van ‘De BV IK’, overwon haar burn-out door zichzelf als een bedrijf te zien. Stel dat jij een bedrijf bent, hoe maak je dan winst? Winst in de vorm van energie, persoonlijke groei, zakelijk succes en het vervullen van je verlangens? Na het lezen van ‘De BV IK’ is deze vraag beantwoord. Je laat je niet langer meer leiden door je omgeving, maar door je hartsverlangen, jouw innerlijke kompas. Met ‘De BV IK’ heb je een praktisch, doelgericht en effectief stappenplan in handen om de regie over je leven te nemen. Boordevol handige tips. Geen oppervlakkig geleuter, maar een plan dat werkt. Liefdevol confronterend en met de nodige humor spoort coach Lianne de Graaff je aan tot actie.
RICHT JE BV IK OP
Niet eerder was er een boek waarin een mens als een bedrijf gezien wordt. Het boek is opgebouwd in de vorm van een bedrijfsplan en bestaat uit drie delen. In het eerste deel van het boek maak je kennis met jouw BV IK. Hoe staan de zaken ervoor op dit moment? Wat wil je veranderen om jouw BV IK gezond, vitaal en winstgevend te maken? In het tweede deel van het boek ga je je BV IK bedrijfsplan maken. Wie ben jij? Waar sta jij voor? Wat wil je bereiken? Wat houdt je tegen? Je gaat meer inzicht krijgen in je mindset. Bij elke keuze spelen twee zaken een rol: tijd en geld. Daarom ga je in het derde deel aan de slag met het financiële plan van je BV IK. De drie delen vormen samen een complete handleiding om de regie over je leven te nemen.
INCLUSIEF GRATIS ONLINE TRAINING
‘De BV IK’ is een alles-in-één-concept: een theorieboek, een actieplan én een gratis online training. Lianne de Graaff begeleidt je persoonlijk door het boek aan de hand van diverse video’s en een werkboek.
DANKBAAR VOOR DE BURN-OUT
Lianne de Graaff is open en kwetsbaar in haar boek. Zoals ze zelf zegt: “Ik heb een leven vóór en een leven na mijn burn-out.” Door haar eigen BV IK serieus te nemen, leerde ze stress reduceren en genieten van het leven. In het boek staan veel vragen, oefeningen en tips die de lezer op weg helpen. Het is een actieplan dat écht werkt. “Jammer genoeg had ik in mijn jonge jaren een ander plan. Dat plan had als titel: ‘Aanpassen’. Ik wilde niets liever dan dat mensen mij aardig vonden, ik was zeer prestatiegericht en had tegelijkertijd enorme faalangst. Wat ik aan de buitenwereld liet zien was mijn sterke ‘ik-kan-alles-aan-masker’. Dat masker brak op mijn drieëndertigste. Van de ene op de andere dag had ik een burn-out. Mijn BV IK was failliet. De reis naar een gezonde BV IK bleek lang, heftig, moeizaam, confronterend en uiteindelijk ‘o-zo-waardevol’ te zijn. Ik kon me op dat moment niet voorstellen dat ik jaren later dankbaar zou zijn voor het feit dat ik een burn-out heb gehad.”
De BV IK is je bedrijfsplan naar een gezond, gelukkig en zinvol leven. Na het lezen van dit boek houdt niets je meer tegen om de regie over je leven te nemen. Kom in actie en start je BV IK!
ANDEREN OVER ‘De BV IK’:
“Dit boek zou bij iedereen op zijn nachtkastje moeten liggen. Lianne’s humor, kracht en openheid zijn een feest van herkenning. Ik ben ervan overtuigd dat het voor iedere lezer een in meerdere opzichten verrijkend leer-, ontwikkel- en doe-boek is dat zich in de tijd zal bewijzen als een onmisbaar naslagwerk voor ieders individuele BV IK. Om altijd binnen handbereik te houden.”
Jarko De Witte van Leeuwen – auteur en mediaspecialist
“In dit boek deelt Lianne haar levenslessen als mens, coach en ondernemer. Liefdevol confronterend houdt ze je een spiegel voor. Na het lezen van dit boek kun je alleen nog maar in actie komen en je dromen waarmaken.” Jos Dolstra – oprichter Body & Mind Language Instituut
Meer informatie over ‘De BV IK’ en Lianne de Graaff: https://www.jebentmeer.nl.

Over de auteur:
Lianne de Graaff is eigenaar van JE BENT MEER. Ze is een ervaren lichaamsgerichte coach, NLP-trainer en spreker over zelfontwikkeling en zakelijk succes. Door haar persoonlijke ervaringen te combineren met gedegen vakkennis is ‘De BV IK’ ontstaan. “Al jaren begeleid ik mensen die uit balans zijn. Ik merk dat ze veelal tegen dezelfde dingen aanlopen. Als je jezelf als bedrijf ziet, neem je vanzelf de regie over je leven, ga je kritisch kijken naar hoe je winst kunt maken en maak je je dromen waar. Hiervoor moet je wel uit je comfortzone. Door op mijn vijftigste dit boek uit te brengen en daarmee mijn droom waar te maken, ben ik zelf ook uit mijn comfortzone gestapt. En als ik het kan, kun jij het ook,” aldus Lianne de Graaff.
Lianne de Graaff is in 1968 in Dordrecht geboren als dochter van een NS-conducteur en zijn vrouw. Op 25-jarige leeftijd was Lianne mede-eigenaar van een sport- en preventiecentrum. Om zichzelf te ontwikkelen, maakte ze de overstap naar het bankwezen. Ze had de leukste functie die ze ooit heeft gehad. Het leverde haar een burn-out op. Een jaar later startte ze haar eigen marketingonderneming en na een kort uitstapje in loondienst, startte ze haar eigen bedrijf: ‘JE BENT MEER’.
Lianne is scherp, doortastend en doelgericht. Ze weet mensen te prikkelen en te stimuleren om het beste in zichzelf te ontdekken en tot ontwikkeling te brengen. Haar humor, gevatheid en originaliteit maken haar als mensontwikkelaar doeltreffend. Maar Lianne is meer. Ze is ook een warme, empathische persoonlijkheid met een oprechte belangstelling en intrinsieke motivatie om mensen op te tillen tot onvermoede hoogten. Het is deze unieke combinatie die haar van onschatbare waarde maakt. Haar drang om mensen te motiveren en te inspireren uit zich in haar coaching, trainingen en nu met het verschijnen van ‘De BV IK’. Vol passie weet Lianne op een warme, luchtige en eenvoudige wijze stagnaties te doorbreken. Waar loop je tegenaan? Geen nee kunnen zeggen, onzekerheid, niet weten wat je wilt of wil je gewoon meer inzicht in je gedrag? Ze doorbreekt belemmerende denkpatronen en brengt je terug bij jezelf. Na een traject met Lianne heb je de regie over je leven, geniet je met volle teugen en maak je met plezier je dromen waar.
Lianne: “Niemand heeft een coach nodig. Iedereen kan een coach gebruiken.”
Lianne is getrouwd met Sjoerd de Graaff. Zij zijn niet alleen lovers, maar ook zakenpartners. Veel trainingen geven ze samen. Ze hebben twee kinderen: Wouter en Vera. Het hele gezin is gek van films, reizen en lekker eten.

Is de BV IK het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op de BV IK