De cambridge Code

Ontcijfer je persoonlijkheid in 30 minuten – Een röntgenfoto van je geest.

De Cambridge Code is een boek met bijbehorende online test, ontwikkeld door Dr. Loveridge, Dr. Moloney en een team van onderzoekers aan de Universiteit van Cambridge. Het boek legt de werking van De Cambridge Code uit en verklaart hoe je de vragenlijst, die slechts 30 minuten van je tijd in beslag neemt, kunt gebruiken om je diepste gedachten en persoonlijkheidskenmerken te ontcijferen. Als we eenmaal meer over onszelf weten, kunnen we onze levens sturen met meer inzicht en controle sturen, betere keuzes maken, voorzorgsmaatregelen nemen op kwetsbare gebieden en meer halen uit onze relaties, onze werkplekken, onze familie. Maar vooral kunnen we het beste halen uit onszelf. In elk boek zit een unieke code die toegang biedt tot de online test, waarmee we onszelf beter leren begrijpen in een steeds chaotischere wereld.

Dr. Emma Loveridge is een vooraanstaande psychotherapeut die zowel bij de Britse National Health Service als voor particuliere cliënten werkt.
Dr. Curly Moloney is doctor in de geneeskunde, behaalde diploma’s aan zowel Oxford als Cambridge, waar ze zich concentreerde op bewuste en onderbewuste hersenactiviteit.

Is De cambridge Code het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De cambridge Code