De chocolaterie van je dromen

De chocolaterie van je dromen

Rank 403 Gelezen 400 Aan het lezen 9 Wil ik lezen 419 Favoriet 9 Recensies 23
Feelgood Lijsten 7   Topics 0

Vijf vriendinnen. Vijf winkeltjes. Eén meeslepende bestsellerreeks.

In het pittoreske hart van Oxford ligt een klein straatje: Valerie Lane. Hier runnen vijf vriendinnen elk een eigen winkel: een theewinkel, een chocolaterie, een antiekzaak, een wolwinkel en een cadeauwinkel. In zes boeken volgen we de vriendinnen terwijl zij lief en leed delen en op zoek gaan naar die dingen die je in geen enkele winkel kunt kopen: liefde en geluk.

Keira houdt meer van haar werk dan van wat dan ook: in haar kleine chocolaterie in Valerie Lane verkoopt ze handgemaakte lekkernijen. Haar versgebakken koekjes, zelfgemaakte pralines en met chocolade omhuld fruit zijn populair bij jong en oud. Zelf kan ze haar overheerlijke creaties ook nauwelijks weerstaan. De passie voor chocolade zit in haar bloed en lange tijd dacht Keira dat niets haar droom in de weg zou staan.

Maar dan wordt haar geluk toch verstoord: ze krijgt steeds vaker ruzie met haar vriend, en dan is er nog die ene charmante klant die de winkel regelmatig bezoekt. Gelukkig zijn haar vriendinnen er altijd wanneer ze het even niet meer weet. Kan Keira haar privéleven net zo goed op orde krijgen als haar winkel?

Feelgood , Literatuur & Romans
Populaire fiction algemeen
Valerie Lane (2)
Sylvia Wevers
Boekerij
25 februari 2022
25 februari 2022

Laurie Hebban Recensent

De chocolaterie verdwijnt in de massa

door: Laurie 4 likes ebook

De Duitse Manuela Inusa debuteerde afgelopen jaar in Nederland met het eerste deel in de 'Valerie Lane'-serie, De theewinkel vol geluk. Onlangs verscheen in de vertaling van Sylvia Wevers het vervolg, De chocolaterie van je dromen.

Al vijf jaar runt Keira een succesvolle chocolaterie in Valerie...

Reacties op: De chocolaterie van je dromen