De theewinkel vol geluk

De theewinkel vol geluk

Rank 454 Gelezen 374 Aan het lezen 9 Wil ik lezen 537 Favoriet 8 Recensies 30
Feelgood Artikelen 1 Newsroom 2 Lijsten 9   Topics 0

De Duitse bestsellersensatie: ruim 450.000 exemplaren verkocht, alle delen kwamen binnen in de Spiegel-bestsellerlijst

Laurie is de trotse eigenaar van een gezellige theewinkel waar -smaken van over de hele wereld worden verkocht; van Chinese ginseng tot Indiase darjeeling. Van heinde en verre komen -mensen naar haar winkel om zich te laten verrassen door de heerlijke theesoorten. Maar zo succesvol als Lauries zaak is, zo onsuccesvol is ze in de liefde. Gelukkig laten haar vier beste vriendinnen dat niet zomaar op zich zitten!

Lezersreacties

‘Inusa laat ons zien wat de ware betekenis van vriendschap, liefde en vrijgevigheid is – en dat het de moeite waard is om ervoor te vechten.’ Women30

‘Een bijzonder charmant en verslavend verhaal vol vriendschap en romantiek. Ik kon het niet wegleggen! Het probleem is wel dat ik nu gegarandeerd alle zes delen wil hebben.’ Mary Sophie

‘Manuela Inusa schrijft meeslepend, invoelend en vol humor.’Freie Presse

06 augustus 2021
06 augustus 2021

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Laurie

Laurie Hebban Recensent

Ondanks minpunten een goede opmaat naar de rest van de serie

door: Laurie 1 like ebook

De theewinkel vol geluk is het debuut van de Duitse auteur Manuela Inusa en het eerste deel in de 'Valerie Lane'-serie. Deze zesdelige serie draait om het steegje Valerie Lane waar vijf vrouwen een winkel runnen met ieder hun eigen specialiteit. Dit eerste deel gaat over Laurie en haar succesvolle...

Reacties op: De theewinkel vol geluk