De betoverende antiekzaak

De betoverende antiekzaak

Rank 21 Gelezen 54 Aan het lezen 7 Wil ik lezen 261 Favoriet 1 Recensies 13
Feelgood Lijsten 2   Topics 0

Deel 3 van de Valerie Lane-serie

In het pittoreske hart van Oxford ligt een klein straatje: Valerie Lane. Hier runnen vijf vriendinnen elk een eigen winkel. In zes boeken volgen we hen terwijl zij lief en leed delen en op zoek gaan naar die dingen die je in geen enkele winkel kunt kopen: liefde en geluk.

Ruby restaureert snuisterijen van over de hele wereld en verkoopt ze in de kleine antiekwinkel die ze jaren geleden heeft overgenomen van haar moeder. Hoewel Ruby graag in het verleden hangt, moet ze toegeven dat ze nog een andere droom heeft: haar eigen boekhandel openen. Maar kan ze Valerie Lane en haar vriendinnen zomaar gedag zeggen?

Pers en boekverkopers

‘Een ontspannen, vlot geschreven boek. De nieuwsgierigheid naar de andere personages is gewekt.’ Petra Funcken, boekhandel Funcken, Landgraaf

‘Inusa laat ons zien wat de ware betekenis van vriendschap, liefde en vrijgevigheid is – en dat het de moeite waard is om ervoor te vechten.’ Women30

‘Manuela Inusa schrijft meeslepend, invoelend en vol humor.’ Freie Presse

Feelgood